Direktlänk till inlägg 8 oktober 2007

Förlåt förlåt...

Av Jenny Patrik - 8 oktober 2007 10:39

Hej

Ush...jag skäms. Kan inte fatta varför jag e så dålig på att blogga. Men det är väl bara sånn jag e. Ja här är allt sig likt. Lillskruttan börjar ta sig lite framåt men det mesta går bakåt. Hon blir galen efter en stund när hon har legat på magen. Eftersom hon inte kommer så fort fram. men det ger väl sig. Dagarna här är samma nästan. Träffar världens goaste mammor. Jag har fått världens bästa mammagrupp, men det har jag nog berättat innan, men jag måste säga det igen. Linda, Maria, Eva, Sofia, Annelie och Elisabeth ni e underbara, vad hade jag gjort om inte jag hade haft er. Haft det as tråkigt.

Så jag e evigt tacksam att ni finns,


Vi hade träff med respektive i mammagruppen, då vi var hemma hos Maria & Magnus. Det var så trevligt, sent blev det, vi vär inte hemma förän 03,00. Inpå småtimmarna fick grabbarna försig att dom skulle basta...Så vi mammor fick helt enkelt ta vara på varandra. Det var så mysigt att äntligen träffas alla.


Hösten är ju som sagt här och det känns. Kallt, blåsigt, regnigt och fina soliga dagar. Och det märks på mitt humör. Kommer ibland i depp dagar. Men så är det alltid för mig på hösten. Det går över så smått.


Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Jo nu vet jag

GRATTIS Våran Sessa idag är du 9 månader!

Vi älskar dig!!!

Törstig

 Törstig


Rallyförare?


På Liseberg med Jonathan & Alexander


 

Lillan tröttis


Busunge


Leker i Köket


Världens goaste ungar


Lånat Polaren Martins gåstol


På Språng i min egen gåstol

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Jenny Patrik - 16 november 2007 15:31

Uppdatering.....   Dagarna går fort, snart e det första advent. Och då får vi äntligen sätta upp ljusstakarna. Åhhh...det ska bli så mysigt. Har faktiskt längtat efter det. Blir en myspys känsla då. Men vi kommer ha det ganska tufft i jul och nyår , ...

Av Jenny Patrik - 3 september 2007 17:21

Hejsan Jag vet jag vet....jag har varit jätte dålig nu igen på att blogga men det får ni leva med. Jag ber om ursäkt för det. Ja det händer inte så jätte mkt nu för tiden. Det är samma som innan. Patrik jobbar borta och jag e hemma med barnen:) Så e ...

Av Jenny Patrik - 7 augusti 2007 22:48

Hejsan   Jag ber så mkt om ursäkt för att jag har varit så dålig på att blogga den senaste tiden. Men som sgat så har det ju varit semester och har ängnat tiden till lilla familjen. Underbart att ha fått han min  goding till sambo hemma i 4 veckor. M...

Av Jenny Patrik - 5 juli 2007 10:08

Hejsan på er. Jag ber om ursäkt för att jag har varit dålig på att blogga nu igen. *Skäms på dig Jenny*. Ja nu är det semester för de flesta och jag har turen att få han min älskling hemma i fyra veckor. Jätte skönt. Har väl inte planerat så värst mk...

Av Jenny Patrik - 19 juni 2007 17:23

Hejsan. Igår va det mammaträff och jag hade äran att ha alla hemma hos mig. (Elisabeth och vendela kom inte.) Vi hade väldigt trevligt. Det har vi alltid. Vi brukar träffas hemma hos någon. Nästa vecka ska vi i hem till Linda och Rasmus.   Oerhört t...

Presentation

Omröstning

Kikar du in på Rasmus & Wilmas sida varje dag?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards