Alla inlägg under augusti 2007

Av Jenny Patrik - 7 augusti 2007 22:48

Hejsan


Jag ber så mkt om ursäkt för att jag har varit så dålig på att blogga den senaste tiden. Men som sgat så har det ju varit semester och har ängnat tiden till lilla familjen. Underbart att ha fått han min  goding till sambo hemma i 4 veckor. Men nu har han börjat att jobba igen. *Pest*, Så nu är det tillbax till det vanliga igen


Semestern har varit bra trots det dåliga vädret. Vi har hälsat på vänner. Tillbringat endel Torsdags kvällar i Borås. Wilmas gudmor med familj har varit nere hos oss. Vi var på Liseberg med dem och min kära mor och syster. Det var mkt trevligt men väldigt mkt folk. Så klart när man åker en löne helg. *Puckon* Sen var vi i Gällstad med dem. De har inte varit där innan. Kan säga att det var jag som handlade mest.:).


Jo jag och min goding och våra vänner dorg i väg på Kryssning till finland. Det var jätte trevligt. Härligt att komma bort lite. Men vad jag saknade barnen.


Har tagit dagarna som dom har kommit på semstern. Skönt det med utan att bara ha planerat en massa.


Sen har lillan fått sin första tand ...så otroligt söt hon e med sitt risgryn:). Nu e nästa på väg upp. Den har hon väldigt ont av. Snorig och dan. Synd om henne. Hon sitter nästan helt själv nu utan stöd. Säger Pappa gör hon med. Gissa om han e glad? Försöker få henne att säga mamma men hon vägrar. :)


Rasmus mår toppen. Han badar så fort det inte är regn. Han har börjat dagis nu igen. han tycker det är jätte kul. Har ju varit ledig där i fån i 5 veckor, han har saknat kompisarna. Så nu är det full rulle igen.


Ja nu har ni fått lite uppatering. Kommer med lite bilder sen. Kram Kram

Presentation

Omröstning

Kikar du in på Rasmus & Wilmas sida varje dag?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards