Alla inlägg under juli 2007

Av Jenny Patrik - 5 juli 2007 10:08

Hejsan på er. Jag ber om ursäkt för att jag har varit dålig på att blogga nu igen. *Skäms på dig Jenny*. Ja nu är det semester för de flesta och jag har turen att få han min älskling hemma i fyra veckor. Jätte skönt. Har väl inte planerat så värst mkt in för semestern. Det blir lite dags utflykter. 13/7 åker jag och patrik på Findlands kryssnig med ett par vänner. Det sk bli skönt...Men kommer väl att gråta en skvätt när vi lämnar barnen hos mormor. Men man måste ju försöka att släppa det.

Vi får oxå besök från våra vänner i Norrköping (Wilmas gudmor) med deras barn och då dra det iväg till Liseberg. *Jippi*. Rasmus han busr som vanligt...Är i nån trots nu. Och väldigt frågvis*Suck*. Ska veta allt och så vidare. Wilma hon växer och händer nya saker hela tiden. Nu har hon kommit in i nån period där hon inte alls är tillfreds på kvällarna, det är ingenting som e bra. Vet inte vad det är. Men det går väl säkert över. Tror även att hennes tänder är på gång. Hon dreglar och har skaer i munnen hela tiden. Hon e världens underbarate *Sessa*.


På Midsommar var vi hos våra vänner Linda & Micke...där var även deras vänner Veronica & Micke med deras lilla sessa. Det var jätte trevligt. Mkt god mat och mkt trevliga personer att umgås med.


Träffade mammagruoppen i Måndags. Sista träffen nu innan semestern. Vi var hos Sofia & Olivia. Tervligt Trevligt. Nu ska vi inte ses förän 6 Augusti. Usch..det känns så långt kvar. Sen ska vi även försöka få in en grill kväll med respektive. Det ska bli kul.

Oj vad mkt det blev idag. Ja men nu ska jag ta mig en kopp kaffe tillsammans med min älskling.


Kramar på er.

Här lagar vi mat på Midsommar

Visst e dom söta*Gossar*

Våra godingar

Wilma busig

Här äter vi

Fotomodell?

Lite nannig

Visst e han söt

Far & Dotter

Sessan

Rasmus äter lite kvällsmat

Max, Wilma & Olivia

Presentation

Omröstning

Kikar du in på Rasmus & Wilmas sida varje dag?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards