Direktlänk till inlägg 3 september 2007

Höst

Av Jenny Patrik - 3 september 2007 17:21

Hejsan

Jag vet jag vet....jag har varit jätte dålig nu igen på att blogga men det får ni leva med. Jag ber om ursäkt för det. Ja det händer inte så jätte mkt nu för tiden. Det är samma som innan.

Patrik jobbar borta och jag e hemma med barnen:)

Så e det...!!!

Lilla Wilma växer och växer. Tänderna pluppar upp. Hon har ont av dem. Snorig och dan. Hon sitter nu helt själv utan stöd. Hon försöker resa sig från rygg men det går inte riktigt. Men det är nog inte långt kvar. När hon ligger på mage så backar hon så det börjar väl att hända lite där med. Hon fick en ny gåstol av mormor och morfar och den är rolig nu. I början tyckte hon inte om den, för hon visste ju inte hur man skulle göra. Men nu har hon börjat ta sig fram iden...Så snart så rusar hon väl fram:).

Rasmus han e lika go som vanligt. Men visst har vi haft våra duster. Men som sagt han e 4 och ett halft nu så det är ju trotsen.Men han e en duktig kille. Han e väldigt hjälpsam. Fast ibland ORKAR han inte säger han. Men gör det ändå.

Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.  emn här kommer lite bilder. Skulle var kul att veta vilka som e inne och tittar på bloggen. Så skriv gärna en komentar så jag vet vilka ni e!Kram på er alla


  Mums med klubba

 Är på väg på kalas

 I nya gåstolen

 Smakat på brosans slajm

 På liseberg

 Nya Rallyföraren

Jag och Polarna

 Så söt

 Har badat men storebror...

 Liten men tuff

 Busar

 Elfsborg Fan

 Fotomodell???? (Morfar Fotograf)

 Sommar sessan

 Rasmus super lycklig får sitta på Pappas Borrvagn

 Och Lillan lika glad hon med

 Nu hör jag er inte...hahaha

 På väg ut på promenad


 
 
Linda & Rasmus

Linda & Rasmus

3 september 2007 18:33

Jag är inne och kollar, men det visste du kanske redan!! :-) Kul med nya bilder på godingarna!! Tack för idag, så syns vi imorron igen!!!!! kram Linda & Rasmus

http://rasmus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emelie

8 september 2007 11:38

hejhej va otroligt sötta dom ee o vilcka fina bilder du/ni får kramm emelie

 
Ingen bild

Veronica och Felicia

21 september 2007 23:07

Ibland kikar jag in :-) Jätte fina kort på dina barn.kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Jenny Patrik - 16 november 2007 15:31

Uppdatering.....   Dagarna går fort, snart e det första advent. Och då får vi äntligen sätta upp ljusstakarna. Åhhh...det ska bli så mysigt. Har faktiskt längtat efter det. Blir en myspys känsla då. Men vi kommer ha det ganska tufft i jul och nyår , ...

Av Jenny Patrik - 8 oktober 2007 10:39

Hej Ush...jag skäms. Kan inte fatta varför jag e så dålig på att blogga. Men det är väl bara sånn jag e. Ja här är allt sig likt. Lillskruttan börjar ta sig lite framåt men det mesta går bakåt. Hon blir galen efter en stund när hon har legat på magen...

Av Jenny Patrik - 7 augusti 2007 22:48

Hejsan   Jag ber så mkt om ursäkt för att jag har varit så dålig på att blogga den senaste tiden. Men som sgat så har det ju varit semester och har ängnat tiden till lilla familjen. Underbart att ha fått han min  goding till sambo hemma i 4 veckor. M...

Av Jenny Patrik - 5 juli 2007 10:08

Hejsan på er. Jag ber om ursäkt för att jag har varit dålig på att blogga nu igen. *Skäms på dig Jenny*. Ja nu är det semester för de flesta och jag har turen att få han min älskling hemma i fyra veckor. Jätte skönt. Har väl inte planerat så värst mk...

Av Jenny Patrik - 19 juni 2007 17:23

Hejsan. Igår va det mammaträff och jag hade äran att ha alla hemma hos mig. (Elisabeth och vendela kom inte.) Vi hade väldigt trevligt. Det har vi alltid. Vi brukar träffas hemma hos någon. Nästa vecka ska vi i hem till Linda och Rasmus.   Oerhört t...

Presentation

Omröstning

Kikar du in på Rasmus & Wilmas sida varje dag?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards