Alla inlägg under juni 2007

Av Jenny Patrik - 19 juni 2007 17:23

Hejsan. Igår va det mammaträff och jag hade äran att ha alla hemma hos mig. (Elisabeth och vendela kom inte.) Vi hade väldigt trevligt. Det har vi alltid. Vi brukar träffas hemma hos någon. Nästa vecka ska vi i hem till Linda och Rasmus.


Oerhört toppen mammagrupp. Alla e toppen. Här kommer lite blilder.

Av Jenny Patrik - 16 juni 2007 13:16

Hejsan...Usch vad jag har varit dålig på att blogga det sista. Fattar inte det. Men men...Ja det händer en del här. Sommar fest med dagis i Ramnaparken har vi hunnit med. Haft en grill kväll med våra nya vänner Linda och Micke med deras lille Rasmus. Mkt trevligt. Var på BVC och lillan fick spruta, väning och mätning och läkaren kollade eksemen. Hon sa inte ett pip när hon fick sprutan duktig tjej. Läkaren sa att hon troligtvis har böjvekseksem, Fick ny salva. Ska kolla om det blivit bättre på 6 månaderskontrollen, annars ska dom kolla om hon har någon matallergi. Hon vägde nu 6825 och va 65,5 lång. Så hon växer så det knakar. Jo vi har ju våra träffar med mammagruppen oxå. Dom e jätte trevliga. Måndag är det min tur att ha alla här. Det ska bli sååå trevligt. Så har vi köpt en ny vagn åt Wilma. En emmmaljunga scooter, Jungel Pink. Jätte kul Men det är lite ovant att ha henne framåt när jag är van att ha henne mot mig. Men det är en vanesak. Hon tycker om den i allafall. Ja här kommer lite bilder. Och jag lovar att bli bättre på att blogga. Kram

Presentation

Omröstning

Kikar du in på Rasmus & Wilmas sida varje dag?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards