Alla inlägg under maj 2007

Av Jenny Patrik - 31 maj 2007 17:52

Måste bara säga vilken tur jag har haft...som har träffat en sånn underbar sambo. Och vilka underbara barn vi har fått. Trodde aldrig att jag skulle få det så här bra. Jag är så lyckligt lottad.


Här kommer lite bilder som e nytagna. Hade tur och vann en minicross på Markanden här i Fristad, Gissa om Rasmus blev glad. Ni kan ju se på kortet. Annars e det lite blandade bilder. Wilma har nu för en vecka sen vänt sig från rygg till magen. Så nu gör hon det hela tiden det finns kort på det oxå. Har hunnit med en sväng i djurparken oxå.  Annars så e det toppen med oss. Kram på er.

Av Jenny Patrik - 24 maj 2007 09:21

Vad fort tiden går.....Hinner inte med i utvecklingen Wilma gör framsteg hela tiden. Nu har hon kommit in i någon period där hon ska va vaken på nätterna. Och det är inte så kul. Jag är helt slut på morgonen. Rasmus e en stolt storebror. Ha är såååå go mot sin syster måste jag säga. Och hon tycker verkligenom honom. Så nu var det dags för välling hör jag. Några kort på Rasmus kommer här

Av Jenny Patrik - 15 maj 2007 10:20

Här kommer lite blandade kort. Är det något kort ni undrar över så fråga. Kram

Av Jenny Patrik - 15 maj 2007 10:19

Hej Här kommer ett kort som vi ska skicka in till tidningen. 4 Generationer.

Av Jenny Patrik - 12 maj 2007 10:51

Så nu har lill stumpan fåt smakis på gröt....Det första hon fick så grimaserade hon väldigt men sen va det mumsigt...gärna med lite fruktpuré på då är det ändå godare.

Dop

Av Jenny Patrik - 11 maj 2007 18:22

Ja så har vi haft dop...Och det gick super bra. Hon var så snäll hela tiden. Var så ner vös inför detta hur hon skulle vara i humöret. Men såååå underbar hon är. Här är lite kort fån dopet. Det är på hennes faddrar Cattis och Jörgen sen även på familjen och lite annat.

Av Jenny Patrik - 10 maj 2007 11:35

Ja här sitter lillan och myser. dagarna bara rusar i väg och hon bara växer och växer. Har börjat med smakisar...Gröt...Det är jätte gott. Hon sover så gott på natten när hon har fått det. Så det är bara att köra på. Jag ska sätta i blider där ni får se när hon äter. Hon har döpts nu oxå...det kommer bilder på det med dom närmaste dagarna.

Presentation

Omröstning

Kikar du in på Rasmus & Wilmas sida varje dag?
 Ja
 Nej
 Ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards